Het zuiden van het noorden - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Jesper Renate - WaarBenJij.nu Het zuiden van het noorden - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Jesper Renate - WaarBenJij.nu

Het zuiden van het noorden

Door: Renate

Blijf op de hoogte en volg Jesper

23 December 2015 | Nieuw Zeeland, Wellington

Inmiddels zijn we in het zuiden van het noorder eiland aangekomen. Nadat we Cambridge hebben verlaten zijn we naar rotorua gereden voor 2 nachten en daarna voor 2 nachten naar taupo.
In rotorua hebben we veel geisers gezien en vulkaan kraters, ook zijn we een middag naar een Spa geweest waar de baden tussen de 39 en 42 graden waren, lekker warm.
In taupo heeft Jesper gezwommen in het meer, ik vond het te koud. En we zijn een middag wezen zeilen op het meer van taupo.

We slapen vannacht in een omgebouwde kerk, heel mooi oud gebouw.

Morgen pakken we hier de boot om naar het zuidereiland te gaan,daar staat een nieuwe schone auto te wachten en brengen we de kerstdag, ze hebben er hier maar 1, door in Nelson.

• 23 December 2015 - 09:00

Tom En Marie:

Hoi Jesper en Renate.

Jullie genieten, maar zeg je nu dat het water te koud was het is toch zomer daar, morgen lekker bbq met de kerst zal wel raar zijn kerst in de zomer.
    Lekker blijven genieten samen.
    Liefs Pa en Ma

• 23 December 2015 - 12:36

Annemarie Kroesen:

Jesper en Renate,

Een fijne kerstdag gewenst in het warme zuiden!

Groeten,
    Annemarie

• 23 December 2015 - 19:44

Sabine:

Ha vakantiegangers!

Heerlijk al die warm water bronnen.. zouden we hier ook moeten hebben ;)
    Heel fijne kerst daar! Is ook wel eens leuk, kerst in de zon/warmte.

Liefs Sabine