Zo veel bijzonders gezien :) - Reisverslag uit Cambridge, Nieuw Zeeland van Jesper Renate - WaarBenJij.nu Zo veel bijzonders gezien :) - Reisverslag uit Cambridge, Nieuw Zeeland van Jesper Renate - WaarBenJij.nu

Zo veel bijzonders gezien :)

Door: Renate

Blijf op de hoogte en volg Jesper

18 December 2015 | Nieuw Zeeland, Cambridge

Nadat we whangarei hebben verlaten zijn we naar coromandel gereden waar we cathedral cove hebben gezien en waar we naar hot water beach zijn gereden, zo bizar, je graaft een kuil in het zand en er ontstaat een poel met water tot ongeveer 60 graden. We sliepen daar trouwens midden in de rimboe. Geen stromend water, geen stroom en als je naar het toilet wilde moest je naar buiten en er een schepje papier snippers op gooien. Vanmorgen zijn we vroeg vertrokken naar matamata waar we een tour hadden geboekt op de hobbiton movie set. Zo ontzettend leuk om te zien en hoe het allemaal gemaakt is. Gaan zo lekker uit eten in het stadje waar we vanavond slapen.

Owja de foto's volgen later want die staan op mijn camera.

• 18 December 2015 - 07:18

Tom En Marie:

Hoi vakantiegangers

Zo te lezen genieten jullie van alles, zelf's zonder luxe, de orka''s waren prachtig zo van dichtbij.
    Liefs van ons
    Pa en Ma

• 18 December 2015 - 08:48

Annemarie Kroesen:

Hallo Jesper en Renate,

Wow wat hebben jullie al veel gezien en gedaan in zo'n korte tijd. Klinkt nu al als een super vakantie!

Groeten,
    Annemarie (collega van Jesper)

• 18 December 2015 - 14:33

Denise:

Hi Jesper en Renate,

Super leuk om te lezen wat jullie doen zo hier van achter mijn bureau. Ik ben uiteraard erg benieuwd naar de foto's die bij jullie verhalen horen.
    Veel plezier en kijk uit naar jullie volgende verhaal.

Groetjes,
    Denise en uiteraard ook van Nick:)